Benim kızım da 15 aylık. Doğduğu günden beri aşırı iştahsız. 15 aydır ömrümden ömür gitti sanki. Psikolojik olarak çöktüm,yıprandım, aşırı yoruldum. Ailemden uzakta, desteksiz, tek başımayım bir de. 8 ay emdi kızım ama nasıl emdi. Ayakta gezdire gezdire şarkı türkülerle 8 aya getirebildim, o da silikon uçla yani onu da bırakmadı. Mamayı desen asla sevmedi, hala da sevmez. Onu da zorla içer. 150 cc mama içer hala o da yarım saatte falan. Ek gıdada düzelir belki dedim ama yok, onda daha da kötü olduk. Yaşını geçince düzelir dediler ama daha da kötüye gidiyor sanki. Pütürlü şeyleri yemiyor en başından beri, oysaki hiç blender falan yapmadım. Yediği birkaç pütürlü şey vardı son 1 haftadır falan onları da bıraktı. Her yemeği hatta çorbaları bile ağzında tutmaya başladı. Çocuğun tamamen gitti iştahı. 3 gün yemek vermesem aramaz. Yanıma hiçbir zaman mama mama diye gelmez. Ben söyleyeceğim mama ister misin diye ancak o zaman anlar ama yine istemez. Herkes düzelir diyor büyüdükçe ama yok sanmıyorum. Tamamen inancımı kaybettim artık. Şu sıralar aşırı bunalımdayım ben de. İştahsız çocuk kadar zor bir şey yok gerçekten