didoece urasnannesi bence bi yolunu bulup ahlamasına çözüm bulmak daha sağlıklı. Evet zor benim çocuğum da ağlaktı 😂 ama hep bir yol buldum emziğe hiç bulaşmadım. Emziği alternatif ya da bir ihtimal olarak görmeyince bir çözüm bulunuyor☺️
iremsimay urasnannesi en doğru yaptığım şey emzik oldu cidden çok bagımlı degıl uykudan uykuya 5.5 aylık
maysamoms33 urasnannesi kesinlikle tek geçerim ben doğduğu günden beri kullanıyorum çok seviyor dis kasiyici olarak bile kullanıyor bizim cadı bu sıralar kendi kendine oyun yapıyor çikarip alıp tekrar takıyor Philips en iyisi 😁
Lavinia_- belismomsss24 4. Ayda emzik reddiniz oldu mu bebeğim 4 buçuk aylık 4. Ayına girdiğinden beri emziği tutmuyor ne yapabilirim
Kitsu Bende aynı durumdayım 2 buçuk aylık defalarca emzik vermeyi denedim öğürerek attı tutmak istemedi. Avent ve baby wee denedim biri damaklı biri normal. Denemeye devam etsem mi şart mı acaba ya