Merhaba anneler 13 aylık kızıma normalde hipp kullanıyorum
Dün bebevita aldım denemek için .
Kızım içti aslında ama şunu farkettim kıvamı kefir gibi (180 su için 6 kaşık mama ekledim ) fazla mı koydum acaba , bebevita hipp gibi değil mi ?
Kulanan var mı ?