Nilay_ Annelerim merhaba 💕 bebeğim 2 yaşında artık suluğumuz küçük gelmeye başladı acaba sizler bu dönemlerde hangi markayı ne kadar büyüklükte olanları tercih ettiniz
kaanikomm Nilay_ philıps avent kullanıyordum şimdi çelik matara aldım benim oğlumda 25 aylık oldu plastikleri çok hijyenik bulmuyorum artık