Kızlar biz 5 buçuk aylıkken doktorumuzun onayıyla başladık anne sütü alıyoruz hiç bir zaman püre olara vermedim burada çok problem yaşıyan görüyorum bu benim kendi tecrübem belki bir kaç kişiye faydam dokunur her bebekte asla bir değildir tabiki..
5 buçuk aylıkken başladık ve püre şeklinde vermedim hep pütürlü verdim her şeyi ilk zamanlar tabiki midesi bulandı aman boğazıma kaçar vs diye korku yapmadım çünkü damakları çok sert ezince zaten pürüzsüz oluyor bu şekilde tadımlar olarak başladım en son meyve tadımı yaptım 6 aylık olduğumuzda geceleri çok sık uyanıyordu artık anne sütünün ona yetmediğini tok tutmadığını anladım ve öğüne çevirdim sabah yumurta tereyağında kırdım kaşıkla yedirdim içine peynir kattım yanına meyve koydum vs her şey mükemmel gidiyordu öğlen mutlaka çorba akşam sebze yemeği olarak devam ettim 3 gün kuralına uymadım alerji besin olduğu anda verdiğimde direk yüzünde kızarıklar oluşuyordu gel görelim ki 7. Aya girdik yiyen çocuk yemez bir hal aldı ne yaptıysam çöp oldu çok üzüldüm doktorumuzla konuştum bana asla inatlaşma 8. Ay atağına erken girmiş inatlaşırsan üstünde kalacak dedi bıraktım ben yedim onada blw şeklinde önüne koydum o şekilde belki bir kaşık anca yemiştir 1 ay kilo alamadı atak bitti 8. Ayda normal bir bütün bezelye taze fasülye küçük küçük kesilmiş şekilde yedirdim ve doktorum artık normal kendine nasıl pişiriyorsan öyle pişir dedi tuz dışında salçası zeytinyağı şeklinde ona göre pişirip verdim şuanda 1 gün sonra 1 yaşına geldik arada yemediğimiz zamanlar da olsa üstüne gitmiyorum zaten bir şekilde o gün yemese bile sonraki gün yiyor her zaman püre verirseniz çocuk normal verdiğiniz besinler kabul etmez benim deneyimim bu şekilde burada çok sorun yaşayan kişi gördüğüm için yazdım bu arada blw yöntemi aşırı iştah açıyor bırakın döksün saçsın ama yesin altına sofra bezi seriyorum batıyor her yer ama bir daha bu günlere geri dönmeyecekler sevgilerrr😍🥰