Tubay- oldum olası pcos hastasıydım. Doktor ilk gittiğimde kilo almayayım diye cips yeme kola içme vs demişti ve sürekli ilaç veriyorlardı o şekilde anca adet oluyordum. Evlendim hala düzelmemişti (bazen düzenli bazen düzensiz ama çoğunlukla olmuyordum kendiliğimden) sonra hamile kaldım hani inanır mısınız pcosla zor deniyordu hiç öyle olmadı şimdi oğlum 1 yaşında hamileliği de katarsak 2 yıldır adet olmuyorum ne gelen var ne giden😂😂😂 doktora gitmiştim kist yok demişti ama bilemiyorum geçti mi doğumdan sonra yoksa devam edecek mi yani net tedavi yok gibi anca doğumla düzelir demişti çok önceden doktor