335577 öncelikle merhaba, benim bir kızım var şuan 6 küsür aylık Bence aceleci davranmayın benimki bile ismine daha yeni dönüyor İsmi Asya, Asya diyoruz bakıp hıı diyor, ve şunuda söylemek isterim hep kötüye yormayın ilerleyen dönemlerde devam ederse doktorunuza danışırsınız ama bence normal iyiyi düşünün✨☺️