crybaby şöyle bebe bisküvisini devam sütünden 2 kaşık olacak şekilde suyla eritip veriyorum kahvaltıda muhallebi kıvamında, her öğünde tadımlık yiyor zaten bir iki kaşık. Ana öğünümüz hala anne sütü, her gıdaya zeytinyağı ya da tereyağı koyuyorum. Ek gıda öncesi süt+mama gittik o yüzden sanırım doktorum direkt öğünlere geçti