Ata_35 ben durumu müsait kişilerin eğer anne çok istekliyse içinde kalmaması fikrindeyim. Bence yapılması şart değil. Ancak dogumgünü adı altında ailecek bir pasta veya topluca çekilmiş bir resim benim hosuma gidiyor. ( 34 yaşımdayım, geçen gün 1. yaş fotoğrafıma baktım, ailem ve karsı komsularımız ile fotograflar, özenilmiş bir sofra ,süs yoktu ama o insanlar masanın süsü olmuştu, kattıkları için teşekkür edip albümü kapattım pıt pıt iki damla da düşmüş oldu böylece.. 1 yaş dogumgünü şimdiki zamanda anneyi mutlu ileride de hatırasıyla evladı mutlu ediyor. Bir arkadasım oğlunun yasında yer tuttu ve konsept yapmıştı, biz evimizin bahcesinde eminönünden aldıgımız 4-5 parça süs, 1 yaş balonu ile sade süslü bir kutlama yaptık aile ve arkadaslarımız ile birlikteydik. 3 yasından itibaren çocuk odaklı olunuyor arkadas ediniyorlar, fikirleri oluyor, istekleri oluyor. 1 yaş anneye babaya özel gibi birşey😀