cokbilmismom sen bensin ben de bezini alırken banyo yaptırırken yemek yaparken her durumda konuştum iki çocuğumla da 😂 biri 4,5 yaşında diğeri 10 ay 22 günlük büyük oğlum çok çabuk öğrendi konuşmayı küçüğü daha yeni enne baba meme imme diyor 🤣 ben annenin iletişiminin çocukların konuşmasında çok büyük etkisi olduğunu düşünüyorum komşumun çocuğu 4 yaşında hiçbir sıkıntısı da yok ama sadece anne baba tamam diyor kendisi de hep söylüyordu çocuğum konuşmuyor diye kadın konuştuğunu söylüyor ama kendim de gözlemledim 7/24 elinde telefon milletin instada snapte paylaşımlarına bakmaktan geri durmuyordu. kendini parçalıyordu çocuk ilgilenmiyordu adam akıllı onun bunun yediğini içtiğini giydiğini gezdiğini bahsediyordu bunlardan bu kadar bahsetmek yerine çocuğunla aktivite yap hem beyin gelişimi ilerler hem konuşmayı öğrenir dedim benimle küsüp gitmişti 🤣