Dün doktora da gittik. Üst solunum yolu enfeksiyonu dedi. Sadece ateşi var. Calpol ve dolven verdim. Ateşi düştü ama bugün yine çıktı. Yine ateş düşürücü vermeli miyim her ateşi çıktığında. Augmentin de verdi doktor ama sadece ateşi olup başka belirtisi olmadığı için henüz kullanma gereği duymadım. Kullanmalı mıyım