Bebeğim 7 aylık oldu. Biz ek gıdaya doktorun yönlendirmesiyle 5.5 aylıkken başladık. Kahvaltısında hergğn mutlaka avokado, tahin pekmez , labne peyniri , bisküvi koyuyorum . Çeşitlendirmeyi elma , muz , cennet hurmasıyla yapıyorum. Başka nasıl yapabilirim siz neler yapıyorsunuz