Civcivim12 oğlum 35 haftalık 2500 gr doğdu, 4. Aya kadar mama meme ilerlememize rağmen hep ortalama düzeyde kilo aldı, bu yüzden 4. Ayda ek gıdaya başladık. Şu an da 1 hafta sonra yaşına girecek 10.5 kg. O da ayaklandıgi için az düşmüş hali. 7-8-9 Aylarda 1 hatta 1 i gecik şekilde kilo aldi. Bu süreçte mama gunde tek ogune düstü meme ise devam etti. 7. Aydan beri günde 3 öğün ilerliyoruz.Tabiki çok kilo iyi birsey değil ama yada kilo bir sağlık göstergesi değil ama yine de insan üzülüyor.