Zuzu Selam güzel annelerim. Malum kış mevsimine girdik,bebekleri giydirip sarıp sarmalıyoruz ama genelde yüzleri açık kalıyor.Sorum şu ki,siz yüzleri için ekstra bir nemlendirici soğuktan koruyucu bişi kullanıyor musunuz?Kullanıyorsanız tavsiye edeceğiniz bir marka var mıdır?
ikos58 Zuzu bende bu ara arastırmadayım oZellıkle alnı ve sac derısı sıvılce gıbı ısılık gıbı mınık kabarcıklar oldu sanırım mustela alacagm
Mmmete Zuzu https://m.trendyol.com/mustela/cok-hassas-ciltler-icin-yuz-kremi-soothing-moisturizing-cream-40-ml-3504105029982-p-1817159?boutiqueId=179710&gclid=CjwKCAiAodTfBRBEEiwAa1haujNaUo1T0IuhhcmP0rAKokJlp37haO2R9QSQpZzQ_KxixR_4sNL_vRoCQbIQAvD_BwE
YazCilegi [bilinmeyen] 😊 Sizden önce ben yazdım. Evet kızımın cildi çok hassas ve kuruydu. Öyleki egzama başlangıcı vardı. Kullandıgım ilk gün sihir gibi bişeydi anında düzeldi (gözle görülür teninde koyuluk, 5 kurus büyüklüğünde pul pul kuruluklar vardı ) Emvai çeşidi var mustelanın. Kafaların karışmasına hak veriyorumn🤷🏻♀️
deletedmom1101 Zuzu ben kantaron yağı kullanıyorum biraz doğalcı bir anneyim içine birazcık zeytinyağı da koyuyorum mis gibi oluyor 😌