Ya kızlar 2 haftadır geçmeyen öksürük, burun akıntısı, gözlerde çapaklanma…
Hastaneye götürdüm doktorumuz pedifen yazdı gönderdi. Antibiyotik istemiyorum tabiki ama başka bir çaresi yok mu. Öksürüğü nasıl geçirebilirim. İlk defa bu denli hastalanıyor.