Bende taktıralı 4 ay oldu ve koruyuculuğu gerçekten yüksek kafam rahat
Yan etkilerine gelirsek iştah açıyor kilo yapabiliyor ve adet düzensizliği ki bunları hangi koruma yöntemi yapmıyor zaten.
Ben normalde de adet düzensizliği yaşadığım için benim yönümden sıkıntı olmadı 4 aydır adet olmadım arada bir iki damla kanamam oldu.
Ama adet zamanlarım yaklaştığımda sancım olduğu için bomba gibi geziyorum .
Bence süper birşey herşeye rağmen