sevgi368 Kızlar bebeklerinizde ne zaman yastık kullandınız kızım 3 ay 8 günlük kullanmalı mıyım yoksa biraz daha beklemeli miyim
surprizbebe sevgi368 incecik bişey koyuyorum ben. Kafası gömülüyor zaten iç dolgusu çok az. Hem kafa şeklini korumuş oluyor