ysen bol bol emzirin kum döküyor üzerini kalın giydirmeyin ortam ısısına uygun olsun üşümez günü de fazlanoldugu için mama desteğine gerek olduğunu dusunmuyorum oruç tutuyorsaniz bence tutmayın bolca su için geçmezse doktora gidin huzursuz olur bu süreçte ağrısı olabilir veya tam tersi uykuya meyilli olabilir bez sayısı iyiyse mama desteğine hiç bulaşmayın bence doktorlar genelde hemen mama desteği diyorlar. Birde ilerlerse serum vs de önerebilir bebek toparlasin diye benim kızım beş günlükken bu şekildeydi daha fazlaydı bir hafta yogunbakimda kalmıştı