Ben araştırmıştım v15 almaya karar verdim koltuk altı aparatı sadece v11 lerde var diğer serilerinde yok v15 den gayet memnunum tetiğe basarak çalıştırma var ama o kadar kolayki tam süpürgeyi tuttuğunuz yerde zorluk olmuyor evet hazne daha büyük benim evim 2+1 fazlasıyla şarjı bana yetiyor