Bebeğim 6,5 aylık 6 ay aşısından beri huyları aşırı değişti 2 haftadır.Geceleri 1,5-2 saatte bir çığlık kıyamet ağlayarak uyanıp meme istiyor bazen memeyi de gözü görmüyor.Aynı durumu yaşayan var mı,ne kadar sürüyor ne zaman geçti?Uykusuzluktan asap kalmadı artık