11 ay 26 günlük bebeğim yaklaşık 3 hafta oldu yürümeye başlayalı ama bacakları açık şekilde yürüyo paytak paytak normal mi bu durum vicdan azabı çekiyorum bu süreçte büyük bez kullandım acaba ondan mı oldu diye üzülüyorum lütfen bu konuda bilgi sahibi olanlar cevap verebilir mi 😔