minikbirbey Kızlar bebeğim 1,5 aydır kızdığında ağzını, burnunu büzüştürüp sinirli bakıyor ve hıh hıh hıh gibi burnundan soluyor. Çok komik ve tatlı geliyor bana ama nedeni ne bilmiyorum. Benzer durum yaşayan var mı ?
anayimbenana43 minikbirbey bizim de aynen 8 aylik suanda kizim ve 6 aydan beridir bu sekilde surekli sinirli normalde guleryuzlu bir bebek ama surekli ıhhh diye bagiriyor kaslarini catip ben de korktum ilk cocugum oldugu icin normal mi diye simdi bu postu okuyunca cok rahatladim cunku hic boyle sinirli bir bebek gormemistim 😂😂
minikbirbey ezgiii12490 Ben de öyle söyleyeyim bari ☺️ çok güzel yapıyor benim de hoşuma gitmiyor değil aynısını ona yapıyorum geri tepki veriyor 😁 Öte yandan alışkanlık haline gelmesini de istemiyorum
didoece Eğer sizden ya da etraftan görüp öğrenmedi ise muhtemelen mizacı bu. Olsun öyle de sevimli bebişler bence bunu oyuna bile dönüştürebilirsiniz☺️
minikbirbey didoece Biz 3 kişilik ailelerden uzakta yaşayan bi aileyiz kimseden görmedi biz de öğretmedik bu yüzden çok şaşkınım 😁 istemsiz gülüyorum oyuna çeviriyor . Haklısınız ben de sizin gibi mizacının böyle olacağını düşündüm ☺️
minikbirbey anayimbenana43 ay ben de ben de hatta bu çocuk niye böyle yapıyor diyenler oldu bişey de diyemedim 6 ay 10 günlüktü ilk yaptığında unutur sandım ama unutmadı tam aksine bu hareketi arttı 😂 Bazen oyuncaklarıyla oynarken onlara da kızıyor 😁 İlgisiz bir çocuk da değil aslında ama biryerde okuduğum bilgiye göre bebeğin isteklerini ertelersek ihtiyacını karşılamayı geciktirirsek o zaman da bu hareketi yapabiliyorlarmış .
anayimbenana43 minikbirbey Surekli bagiriyor herseye agresif kuşum benim her dedigini yapmaya calisiyorum aslinda ama bazen anlayamiyoruz demekki 😂 cok tatli oluyorlar bence sinirli bebisler sizinkinide Allah bagislasin dusundukce bile komik geliyor