metinaras1 Arkadaşsalar merha oğlum üç gündür hastanede yatıyor virüsten ishal günlük 15 oluyor yani artık silmekten yani pişik olmuş ek gıda falan bişey yemşyor iştah yok napmam lazım pişiğe çok canı açıyor be ağlıyor
eso27 metinaras1 hamazinc diye krem var biraz yoğun çocuk doktoru yazmıştı oğluma çok iyi onu öneririm size
emirbcrkl iyice demlenmiş çayı pamuğa batırıp sürün pişik yerlerine gerçekten su toplamıstı poposu pişikten geçirdi hemen
kubraadt @“metinaras1” Hamazing’ten memnunum. Ama sürekli sürmüyorum. Sabah ve akşam olarak. Gün içinde Sudocrem.