Benim oğlum 3 yaşında dün başladim tuvalet eğitimine. Oğlum geçen sene dikkat ediyodum uykuda isemiyodu. Ve şimdi baktım isememis alıştırma kilodu taktım. Gündüz hisbisi takmıyorum uyandiginda hemen tovalete götüreceğim. Bazıları diyor tuvalete kaldir yapsın tuvalette ama gece isemiyor yani bu güzel değil mi geçen sene de öyleydi hep öyle olur mu