melisailhan onlyy bana mm olarak yazmışlar en büyüğü sol ve sağ göğüste olmak üzeri mm vardır diye ama patolojik görünümde lap izlenmedi yazıyor raporda
melisailhan onlyy inşallah öyledir bakalım çok kafaya taktım dediğiniz gibi düşündüğüm anda ağrı vuruyor
minikkurabiyee onlyy merhaba benimde göğsümde aynı ağrısı var emzirmeye 6 ay önce bıraktım m bugün doktora gittim ultrason gün verdiler size ne dediler şuan durumunuz nedir nasıl tedavi uygulandı
onlyy minikkurabiyee ben martta gittim hem elle muayene etti doktor hem ultrason süt kanalı genişlemesi dedi ağrım geçmedi ama o küçük yumru geçip tekrar çıkıyordu geçen ay tekrar gittim tekrar elle muayene ve ulstrason çekildim temiz çıktı bisey yok dedi doktor hormonlardan olabilir dedi ve bu ay gerçekten fark ettim adet öncesi ağrıyor genelde ve o yumru da adetten sonra geçiyor
birbebisannesii melisailhan yok hiç bir şey çıkmadı bana da süt kanalı genişlemesi dedi ama benim adet zamanı acımıyor genelde acıyor anlamadım valla
melisailhan birbebisannesii benimde genelde acıyor şu sıra bana da temiz dedi süt kanalı genişlemesi ağrı yapar hiç birşey yapamayız dedi temiz dedi her gittiğimde biri direk kas ağrısı çekiyorsun dedi en son gittiğim bi doktor bitkisel ilaç Verdi fayda eder mi bilmiyorum
minikkurabiyee onlyy yaaa anladım ama ben bekarken göğsümde kist vardı ama zararsız demişlerdi emzirmeye bıraktım şimdi bu ara göğsüm şişti sertlik geliyor elime ah bu kadınların çektiği nedir be kardeşim 😂😂
mommyboy Merhaba benimde sağ göğsümün koltuk altına doğru dokununca çok acıyo bayadır geçmiyorda masaj veya sağımla doğumdan beridir nerdeyse böyle tıkanma olmuş olabilir mi yada başka bişey birde kadın doğum doktoruna mı gitmemiz lazım
melisailhan mommyboy benimde doğumdan sonra oldu 3 aylıkken mastit oldum ağrı o gün bugündür var emzirmeyi bıraktıktan sonra daha sıklaştı
melisailhan birbebisannesii tabi söylerim hormonal bir ilaçmış adet düzensizliği falan da düzene koyuyormuş ama bazılarının düzenini bozuyormuş ben yine yazarım sonucu bitirince