12 aylık bebeğim herkes tutabilirsin dedi ama ben tutmadım çünkü sütümü etkileyeceğine emindim kazaya bıraktım ben sütten kesmeden oruç tutulmasına karşıyım doktorlar 2 yıl emzirmeyi öneriyor ama ben bi kaç sonra kesecem zaten o yüzden sütümü ne kadar alırsa o kadar iyi diyorum günde en az 5 defa emziriyorum ekstra mama veriyorum