dryglnc 29 aylık. İlk doğdu kontrole gidicez. Evde sesi çıkmayan uyuyan çocuk arabada ağladı. Ve bir daha da susmadı aylardır. Her araba yolculuğu çile oluyor. 3-5 kere kusmuştur ama midem bulanıyor diye ağlıyor, burnumuzdsn geliyor yol. İlaç aldım fayda etmiyor.
Uzun yol da böyle değil ama uyu uyan, alışıyor yola.
Geçen sene 22 aylıkken Orduya gittik İstanbuldan. Sorun çıkmadı. Bizde kısa mesafeler sorun. 1-2 saatlik yol mesela. Hatta 20 dk mesafede bile ağlıyor