Kızlar esime ben çok ısrar ederek dikey Süpürge aldırdım solora Arnica ilk başta çok hoşuma gitmişti çok memnundum alalı baya aldı ama 1 sene olmustur ben temziliyorum temizledikten sonra şarja geri koyuyom her neyse son 5 aydır Felan supurdugum tozu dışarı atıyor supuruyorum tekrar yerine koyunca süpürgeyi hep toz çıkıyor supurdugum bütün tozlar dışarı çıkıyor ne kadar pişmanım bilseydim böle bişi olacağını almazdım bu lanet süpürgeyi ewmi supuruyoz tozmu dışari tasiriyoz belli değil supurgeden nefret ettim esimede soliyemiyorum pişmanım aldirdigima diye napicam bilmiyom bundan önceki normal supurgem bundan daha güzeldi onun hortumu çıkıyor sürekli diye şikayet ediyodum keşke etmeseymisim