hsyn Anneler merhaba oğlum uyuyunca sirti ve gogsu soguk oluyor kalin giydiyorum ince giydiyorum ayni 1 haftadir bu sekilde sanirim doktora goturecegim bilgisi olan var mi acaba
Durunun_annesi45 hsyn belki terlediği için soğuktur. Evinizin ısısına göre giydirmeliyiz bence bebeklerimizi. Siz mutlaka ayarliyorsunuzdur ısıyı ama ben 23- 23.5 derecede tutuyorum