Eşim 1 haftadır iş için şehir dışında gittiği günden beri her gece saat başı babacım diye ağlayarak uyanıyor o kadar üzülüyorum ki acaba özledi mi ya da rüyasında mı görüyor diye ama saat başı da ağlanmaz ki ama kucağıma aldığım zaman susuyor dalıyor hemen gündüzleri de öyle çok baba falan da demiyor saat başı uyandığım içim de uykusuzluktan yorgunluktan mahvoluyorum bu yaşlarda normal mi vallahi eşime gel artık bırak işi gücü dicem neredeyse