Bebeği yabancılayan anneler, ne zaman bitecek bu durum, kimseyle görüşemez oldum. Ağlayıp susmuyor üstelik ağladıkça ağlama şiddeti artıyor asla sakinleştiremiyorum. Kendi kendine mi geçecek bu durum yoksa daha da üstüne gidip daha fazla mı insanla görüşmeliyim. Çok yıpratıcı :(