Ne alakası var otizimle herseyi otizime bağlamayın lütfen benim de bebegım 20 aylık herseyı sallıyor bazen bıberonun iiçindekş süte kadar sallıyor kontrol ediyor ıcınde ne olduğunu görmek istiyor çocuklar bu dönemlerde merak duyguları gelısmıs oldukları için bu şekilde davranış gösteriyor olabılır eğer başka sorunun yoksa bu harektle tek otizim diyemezsın