Evet verilir. Önemli olan istikrarlı olup biraz kendimizi tutmak. 71 kiloyla hamile kalıp 78 ile doğuma girdim. Şuan 64 kiloyum, hedefim 55. Hamileliğimde de dikkat ettim veremem diye, doğumdan sonra da canım tatlı istediğinde aburcubur değil kayısı, kuru incir gibi şeylere yöneldim hep. Porsiyonlarımı küçük tuttum ne yiyeceksem tek bir tabakda yan yana koyup yiyorum.
Hergün leslie yapmaya çalıştım yapamasam bile evde sürekli hareket halinde olmaya çalıştım.
Emzirirken en kolay kilo verilir. Dikkat edersek daha hizlı gidiyor kilolar.