tombikinannesi önce vicco aldım geçen yaz da lcwden sandalet aldım bu sene de nikedan bi ayakkabı beğendim onu alacağım bundan önce ki spor ayakkabısını da flodan almıştım çok memnunum belki aynısından yine alabilirim flonun bebek ayakkabılarını beğeniyorum hem kalitesi hem ayakkabının yapısı ve rahatlığı cok güzel