bize ilk defa çocuklu misafir geldi 3 yaşındaki oğlumla hemen hemen yakın yaştalar
İlk başta onlarla oynamadı sonra oynadı ama genelde ağladı ellerindeki oyuncağı istedi vermediler diye ağladı hep hiç biri ağlamadı hep benim oğlum ağladı gözleri doluyor hemen yani neden böyle napmam lazım elimden tutup al anne onu diyor mesela bende sırayla oynayın dedim genelde
Onlar çok hırçın çocuklar yaşları 4 6 ve 1 buçuk benim oğlum 3 yaş tamamladı
Birde duygularını ifade edebilmeyi öğretmem gerekiyor sanırım rol model olmam lazım gibi tam olarak napacağımı bilmiyorum mesela üzüldüğümde ben şuan çok üzgünüm demem lazım sanki yardımcı olur MSNuz
Benim oğlum çocuksuz büyüdü arada bi oyun grubuna gittik bu arada