civcivmom canım benım ıkı tane çocuğum var ben çözümü aklerle yatırmakta buluyorum 2 3 terlıyorlar çıkarıyorum durmadan öksürüyorlar sonra akletle yatırıyorum gecıyor veya termelemz kuru öksürük olursa art arda cam açık yatırıyorum ve işe yarıyor önceden hep bal karışımları vs yapardım dahada artardı alerjıklerde tanı ben bunları sonra ogrendım herseyı ama bende böyle oldu