Bizimde burun akıntısı ile öksürük vardı doktora gittik buhar verin gecer 3 gune dedi bugün 3. Gun geçmedi aksine hırıltı başladı 4.5 aylık cikarabilse balgam ile gececek hir hırıltı ama ne yapacagim bilemedim viks sürüyorum geceleri kendim zencefil yiyorum başka öneriniz varsa bende bekliyim