Benim oğlan 18 aylık oda bakmıyor. Ben gülüyorum ya bakmasın ne olacak çocuk bunlar. İnan onlar bizi anlıyor bilerekte bakmıyorlar. Ve biz ismiyle çok seslenmezdik hep lakaplarla seslendik, sizde öylemi bilmiyorum. Ben genelde annesinin kuşu diye sevdim hep. Eşimde aslan oğlum miniciğim diye seslenirdi. Çocuk adının metehan olduğunun farkında bile değildir😀