kdjdkd normal doğum yapmadim ama sanirim enfeksiyon kapmissiniz bi doktorunuza gidin 40 muayenesini beklemeyin, anlattiklariniz pek normal görünmüyor. Antibiyotik tedavisi baslar muhtemelen, emziriyosaniz hic cekinmeyin kullanmayi ihmal etmeyin, fayda zarar gozeterek ilac kullanimina basliyo doktorlar. Siz iyi olmalisinizki bebeginizde iyi olsun. Cok geçmiş olsun