tanta ilk doğumumda 3 cmle hastaneye girdim suni sancıyla 4 saatte doğum yaptım, gözüm korkmuştu ister istemez. 2.hamileliğimde sancım vardı ama son raddeye kadar gitmedim hastaneye ufak ufak hareket etmek için iş güç oyalandım hastaneye gittiğimde 8 cmdi yarım saat sonra bebeğim dünyaya geldi elhamdülillah 🤲 yani 2.doğum daha kolay oluyo bence. Mesela eltimde ilk doğumunda sabaha kadar sancı çekti gittiğimizde 1 cmdi zorlandı tabi ama 2.doğumunda o da evde çekti sancısını hastaneye gittiğinde 9 cmdi. Yani içini ferah tut sen zor olanı yani ilk doğumunu yapmışsın 2.si su gibi olacak inşallah 🧿🤲 sağlıkla gelsin 🫶