abtayln İstersen 3 yaş olsun aynı süreç olacaktı canım anneler en güzel zamanı biliyor bence , dediğim gibi sadece bir ay sonra herşey o kadar tatlı oluyor ki meme degil de Sevgi aslında o aradaki bağ anlıyorsun 💜🌸
Hepimiz illaki duygusallık yaşıyoruz koskoca 19 ay zoru kolayiyla hıc az bir süreç değil zaten oh bıraktı diyen anne de yoktur 5-6 yaşa gelmedi ise geçecek
Bunu sanırım bir ay önce bir anneye yazmıştım tekrarlamak istedim sevgiler ❤️