doruk14 Kızlar 1.0 tog uyku tulumu aldım bebeğim 4 aylık içine ne giydirmeliyim oda ısısı 23 derecede ama beşiği bizim odamızda oldugu ıcın 25 e çıkabılıyor üstünü örtmelimiyim ?
3kedili2bebekli doruk14 içine sadece askılı yada kısa kollu zıbın giydirin gece kontrol edin terlemiş mı diye terlerse sırtına mendil koyun 25 çok sıcak olur çünkü ve hayır üstünü ortmeyin
UrbanMom doruk14 ben zıbın üstüne giydiriyorum üstünü ört ortmuyorun gece bazen bakıyorum ama hiç soğuk olmuyor zaten bebeklerde kahverengi yağ dokusu oluyormuş bizden daha sıcak oluyorlarmış
bestber Bizimde odamız 24.5 derecede genelde bende 1.0 tog uyku tulumu giydiriyorum icine sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum üstünü örtmüyorum amaç üstünü örtmemek zaten canım
doruk14 3kedili2bebekli normalde terleyen bi bebek ınsaşşah tulum işe yarar sıcagı sevmıyor zaten o yüzden üstünu açıyor
doruk14 UrbanMom o şekilde yaptım bende bakalım gece takip ederim ona göre ya altına ince alt giydirirm yada müslin örtü örterim bacaklarına
lunalunuay balmilaveannesi Lcwde var. Ben 4 aylıkken 6-12 beden giydiriyordum şimdi 6.5 aylık küçüldü nerdeyse. Bol olunca daha iyi oluyor uyku tulumu.
aybus26 doruk14 Ben kısa kol zıbın çorap ve incecik bi penye alt giydiriyorum içine oda 24 derece genelde ama sadece zıbın giydirdiğinde içine sabah bi bakıyorum ayakları bacakları buz gibi oluyor içim rahat etmiyor bende böyle buldum çözümü🤷🏼♀️
zeyelaa aybus26 bizim de oda 24 derece içine kısa kol zıbın üstüne ince tulum çorap çok mu sıcak olur sizce ya ben bi türlü karar veremiyorum gece de çok fazla uyanıyor oda sıcaklığı bazen 24 ü geçiyor klorifer kapalı olduğu halde ???
aybus26 zeyelaa Bence olmaz zaten yatakta tepişip dururken üstünü açıyorlar başında bekleyemiyoruz heran sabaha kadar..battaniye örtüyorum birde ben üstüne..bende o şekilde yatırıyordum uyku tulumu alana kadar
zeyelaa aybus26 benimki yüzüstü yatıyor çok üstünü açmıyor siz kaç aylıksınız biz 10 güne 6 aylık olcaz uyku tulumları hep büyük yaşlara var ben bulamadım e bebekte