Duygu_52AK Kızlar çocuklarınıza hangi marka diş macunu kullanıyorsunuz kararsız kaldım tavsiye edeceğiniz bi marka var mı oğlum 4 yaşında daha önce kullandığım markayı pek sevemedim
durulandiniz Duygu_52AK Marka öneremem Ama 2 yaşından sonra florür içeren macun kullanmak gerekiyormuş ve küçük miktarlarda olmalıymış aklınızda olsun
Canss3535 Duygu_52AK sanmıyorum rengi içindeki meyve veya sebzeyi göre sanırım. Bizde 3 7 yas arası olan var mavi tüplü
durulandiniz Duygu_52AK kızım 20 aylık şimdilik jack jones kullanıyoruz Tükürmeyi falan öğrense başlicam da maalesef yutuyor henüz🥹
Usnac1995 Duygu_52AK Diş doktoruna gittik kontrole. Daha 2.5 yaşında minicik bir çürük oluşmuş. Dedi ki normal markette satılan Colgete gibi bir marka alın. Mutlaka Florür içersin
Duygu_52AK Usnac1995 aa daha çürük için yaşı da çok küçük ben bugün a101 gördüm 2-5 yaş arası çocuk macunu vardı colgate marka florür içerir yazıyordu alsam mı bilemedim