benimki de öyleydi sürekli emdiği için sütün yetiyo sanıyo olabilirsin ama yüksek ihtimalle aç ben mama verdikten sonra uyumustu ilk kez ağlamamıstı sonradan sütüm geldi nerden baksan 20 gün sonra sütüm artınca da kendiliğinden mamayı bıraktı oğlum şu an sadece emiyor mama ver bakalım yazık daha fazla aç kalmasın kilo kaybı yenidoğanlarxa çok önemli