10 bucuk aylık kızım ve 4 yas oğlum var oğlum kreşe baasladı 4 ay oldu cocuk basladı baslıyalı hastalıktan kurtulamadık kızım vie türlü iyileşemiyor 3 gün iyiyse 5 gün hasta şuanda hasta gözleri akıyo burnu akıyo öksürük çok yoruldum bitmiyor dermanım kalmadı uyumuyor hasta die hep ağlıyor 😪😪