Kızlar makineyi yeni aldım ama herşeyi nemli çıkarıyor, çekmesinden korktuğum için dolap kuruluğu ayarını falan da arttırmadım. Eşim zaten istemiyordu iade edelim deyip duruyor. Allah aşkına neyi hangi programda atıyorsunuz çekme vs başınıza geldi mi bir baksanız????