Yaklasık 5 ay once anneannemi kaybettim ilk.kayıbımdı ve bende cok hasarr bıraktı aradan ay gecmeden dayımı kaybettim , babamn amcası, ve amcasınin esi,esimin teyzesi hepsini 1 ay icinde toprağa verdik bende büyük hasar bırktı🥹🥹
Namaza başlamak istiyorum ama nasıl oluyor ne oluyor erteliyorum surekli başlasam devamini getiremiyorim.ikitanede cocugum var onlarda küçükler onlarla ugrasmaktan yorgunmu düşüyorum şeytanmı vesvese veriyor bilmiyorum.anlayacaginx namaza baslamak.icin neler yapabilirim yardim edin lutfen