Fifimoon Merhaba anneler . Kızım 2 yaş 5 aylık , her akşam olmasa da 2 günde bi uyurken uykuda ağlıyor , bağırıyor . Ev kadınıyım herzaman yanındayım yalnız bırakmıyorum . Yani bilemedim neden böyle oluyor . Sizin de bebeginizde böyle bişeyler olmuş mu?
Merveeofs Fifimoon 2.5 yastayız evet biz de öyleyiz malesef.. hele ki hareketli bir gün yasadiysa olduğu gibi uykusuna yansıyor
ellerimt0mbikt0mbik Fifimoon İnanın aynısını yaşıyoruz bir kısır döngü içinde.Doktora götürdük belki bu vitamini falan eksiktir diye yok.En son hocaya okutacagiz artık o dereceye geldik🤷
aselomerasaf Fifimoon bizimde öyleydi o da bir süreç sanırım bizim bir iki hafta sürmüştü doktor ekran varsa tamamen kesin demişti bizim çok yoktu ama 5 dakika da olsa izletmeyin demişti.
Minigim38 Fifimoon 28,5 aylık bizde de var her gece 4 5 gibi uyanıyor ağlayarak tekrar uykuya dönmesi de baya uzun sürüyor kucağıma alıyorum noldu annem korktun mu rüya mı gördün diyorum korktum anne diyor
forumgurmesi Daha dün gece yaşadık 2 yaşında tam. Sebepsiz ağlama krizleri, hiçbir şey istememe. Kabus gibi geceler:/
Fifimoon aselomerasaf tv ve ya telefon bağımlısı degil , hep kendi kendine oynar . Anlamıyorum sanırım 2 yaş atağı belki(