Divayorgunxx 6 aya kadar emzirenlerin tutması taraftarı değilim. Süt ister istemez azalıyor bbeek ek gıda almıyor. Bende tutmadım gecen sene. Bu sene tutuyorum emziriyorum ama kızım doyumluk emmediği için sorun olmuyor azalma var tabii ben bile hissediyorum 😕