Kızım bir aylık mama+meme veriyorum süt tek yetmiyor çünkü aptamil kullanıyorum şimdiye kadar kakasını düzenli yapıyordu iki gündür yapmadı normal mi acaba çişini yapıyor dört ya da beş defa ama kaka kaç gün yapmazsa normal sayılıyor ilk bebeğim tecrübesizim 🤔🤔